Khamis, 2 Jun 2016

Biar Betul Siri 1

Assalamualaikum  dan salam sejahtera kepada anda yang beragama Islam dan terima kasih sudi singgah di sini....

Oke... Back to the topic... Apa yang biar betul ??? Oke... Kali ni saya nak cakap pasal cara a.k.a sikap buat sesetenggah wanita... kali ni betul-betul nak fokuskan khusus buat wanita...

Saya nak tegur cara yang pertama ni khusus untuk students yang belajar di IPT /Sekolah yang lebel agama...

Kak, dik....
Jangan kat tempat belajar je kita tutup aurat dengan sempurna tapi bila di luar indah khabar dari rupa... Jangan lahhh... Dosa tau tak memperolok-olokkan  agama...  Tu satu hal... Satu hal lagi dah tau tak tutup aurat dengan sempurna tu dosa tapi tak nak juga tutup kat luar (just tutup dalam kawasan belajar) DOSA jugak. So pilihannya ada di tangan anda.

Saya bagi tau ni bukan sebab saya dah sempurna sangat. Tak... Lillahi ... Saya tegur untuk kebaikkan bersama...

Tunggu nasihat yang seterusnya nanti........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan