Ahad, 5 Jun 2016

AKU INGIN PULANG - Areef

Assalamualaikum... SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN. BULAN PENUH RAHMAT....

Okeee... Hayati teliti oke lagu baru Areef ni.... Semoga peroleh sesuatu dari lagu ni....


AKU INGIN PULANG - Areef

Lirik: Areef & Ustaz Adnin.
Lagu: Areef & Ustaz Adnin.

Terasa berat beban aku di sini
Memikul sorang diri
Dosa berdaki
Dosa berdaki

Terasa bagai aku Tuhan benci,
Tapi realiti
Dia disisi
Merawat hati

Tuhan, aku ingin pulang
Rindu, ku rindukan malam bersama Mu
Tuhan, aku ingin pulang
Kau terimalah taubatku
Jangan ku mati tanpa Mu

Peluang yang Kau beri kepadaku
Hari demi hari
Tak ku sedari
Ku menjauhi

Sehingga tiba satu saat itu
Engkau menguji aku
Aku menggigil
Terasa kerdil

Aku sedar kekuatan dari Mu
Aku sedar

Sampai bila ku mahu menjauh?
Sampai bila?
Sampai bila?
Sampai bila?

Aku mahu pulang
Aku mahu pulang
Aku mahu pulang
Bertemu dengan Mu
BertemuMu Allah..




1 ulasan: